Fysieke gamesGamunity ontwikkelt ook applicaties en programma's die getoond of opgesteld worden in fysieke installaties. Zo hebben wij bijvoorbeeld voor een aantal musea en tentoonstellingen informatiezuilen voorzien van interactieve toepassingen zoals een guestbook die op een beamerdoek geprojecteerd wordt en een zuil waar men informatieve filmpjes kan bekijken over het uitgestalde kunstobject of uitvinding (in samenwerking met Tinker). Het softwarematige product samen met de fysieke installatie vormen een eenheid. Een fysieke installatie is vaak nodig als het product uitgestald moet worden in openbare ruimtes.
Waarom wilt u een singleplayer of multiplayer spel?Miljoenen mensen spelen dagelijks spellen op internet. Als een spel goed en echt leuk is om te spelen, dan blijkt dit voor veel extra bezoekers te zorgen. Bezoekers komen terug en vertellen het door aan anderen. Als u uw spel inzet om uw product te promoten, dan zullen bezoekers uw product veel beter onthouden. Spellen blijken ook goede verzamelaars van persoonsgegevens te zijn. Mensen laten makkelijker hun gegevens achter als ze daarmee verder kunnen in het spel.Als wij praten over uitgebreide spellen, zoals multiplayer games of chats, dan kan het introduceren van delux lidmaatsschappen of betalen per spel erg lucratief zijn. Ook al is de investering aanvankelijk groot, blijven dergelijke inkomsten binnenstromen. Ook vele jaren later. Alle economische redenen opzij geschoven, kan een spel ook een positief maatschappelijk effect hebben. Zoals een educatief spel. Vooral voor jongeren blijkt dit een goede manier van leren te zijn. Daarnaast kan behendigheid of computervaardigheid geoefend worden dankzij goed uitgekiende spellen. |
|||||