Branding games ontwikkelenDankzij Gamunity wordt ontwikkeling van branding games weer betaalbaar! Wij ontwikkelen singleplayer games, multiplayer games, chats en community tools van allerlei soorten en maten welke uw merk (brand) op allerlei manieren kan promoten. Een game blijkt een uitstekende manier te zijn om uw bezoekers spelenderwijs bekend te laten worden met uw merk en uw product. Bezoekers ervaren dit als origineel waardoor uw brand uitspringt. Gamunity biedt brandinggames van hoge standaard en werkt uw verzoek snel en effectief uit. Wij maken alles van kleine platformspelletjes tot uitgebreide multiplayer gaming communities met chatrooms, profielen, scorelijsten, online toernooien, betaalde lidmaatschappen en meer! Daarnaast specialiseren wij ons ook in chat- en live support applicaties, als alleenstaande applicatie en soms samen met branding gaming.Wij maken alle branding games op maat waarbij wij uw huisstijl, thema of concept voortborduren in het spel. De meeste games designen wij 'browserbased', oftewel rechtstreeks in Internet Explorer of een andere browser te spelen zonder iets te hoeven downloaden. Gamedesign is meestal een best omvangrijke klus. Het vergt een investering in tijd en geld. Toch weten wij scherpe prijzen op de markt te zetten dankzij een gemotiveerd en snelwerkend netwerk van game designers. Gamunity: designer, programmer en maker van branding games!Wilt u een branding game laten designen en/of programmeren en zoekt u een geschikte partij om dit bij te laten doen? Informeer naar de mogelijkheden van game design bij Gamunity. Het startsein voor het gamedesign traject gaat vooraf aan een goed en vrijblijvend gesprek over vormgeving, gameplay, opbouw en techniek. U hoeft geen technische kennis te hebben, maar het is belangrijk om goed te bespreken wat gemaakt zou kunnen worden. Hierna is het aan ons de beurt om het voorstel uit te werken. Na uw feedback over het design van de game verwerkt te hebben in dit voorstel, werken wij het concept uit tot game. Gedurende deze periode van game design, houden wij u periodiek op de hoogte van de voortgang. Als laatste wordt de game getest en daarna geïntegreerd in uw website.Vraag vrijblijvend een offerte bij ons aan, of stel een vraag!
Waarom wilt u een singleplayer of multiplayer spel?Miljoenen mensen spelen dagelijks spellen op internet. Als een spel goed en echt leuk is om te spelen, dan blijkt dit voor veel extra bezoekers te zorgen. Bezoekers komen terug en vertellen het door aan anderen. Als u uw spel inzet om uw product te promoten, dan zullen bezoekers uw product veel beter onthouden. Spellen blijken ook goede verzamelaars van persoonsgegevens te zijn. Mensen laten makkelijker hun gegevens achter als ze daarmee verder kunnen in het spel.Als wij praten over uitgebreide spellen, zoals multiplayer games of chats, dan kan het introduceren van delux lidmaatsschappen of betalen per spel erg lucratief zijn. Ook al is de investering aanvankelijk groot, blijven dergelijke inkomsten binnenstromen. Ook vele jaren later. Alle economische redenen opzij geschoven, kan een spel ook een positief maatschappelijk effect hebben. Zoals een educatief spel. Vooral voor jongeren blijkt dit een goede manier van leren te zijn. Daarnaast kan behendigheid of computervaardigheid geoefend worden dankzij goed uitgekiende spellen. |
|||||